Program: Performancefestival 19.-21. mai

ALLE BRA PROSJEKT STARTER MED EN FESTIVAL!

Bli med å feire starten på kunstprosjektet TATT AV HEIMDAL med performancefestival 19.-21. mai 2016.

Sammen med kunstnerne Amelia Beavis-Harrison, Pavana Reid, Surhke/Skevik, Annika Vestel, Anne Cecilie Lie, Bergmund Skaslien, Johannes Deimling, Sebastian Biong og Lars Petter S. Bergmark, Marie Askeland, Marita Bullmann, Oscar Hagbard og Peter Dean, Sigmund Skard og Beate P. Løken inviterer Heimdal Kunstforening til fest og performance på Heimdal!

Det blir åpning av festivalen torsdag 19. mai kl. 1800 og utover kvelden.

Du finner resten av programmet HER, men vi liker det spontane og overraskende; det handler om å være åpen, fleksibel og undersøkende – hvem vet hva som vil skje? Ikke vi, eller jo, litt da, så her er det bare å følge med og la seg bli TATT AV HEIMDAL!

Følg meg på blogg eller facebook for oppdateringer. Del gjerne – sharing is caring!

TATT AV HEIMDAL er et samarbeid mellom kurator Helga-Marie Nordby og Heimdal Kunstforening. Med performativitet som metode og strategi undersøker prosjektet Heimdal som sted og identitet. Ett av målene med prosjektet er utvikle kunstforeningen og stedet gjennom deltagelse og aktiv engasjement i våre egne omgivelser. Tatt av Heimdal har mange lag og vil foregå i flere omganger fram til sommeren 2017. Festivalen 19.-21. mai markerer starten på prosjektet.