Intervju med Artscene Trondheim

«Tenk på Heimdal nå. Se for deg et sentrum sør for Trondheim, med store omliggende boligfelt og industribygg. Prøv å sette ord på hva Heimdal er, hvordan du opplever bydelen. Hvordan du kan sette Heimdal inn i en kunstnerisk sammenheng…»

– Hjørdis-Linnea Myhre frå Artscene Trondheim har intervjua kurator Helga-Marie Nordby og prosjektkoordinator Lotte Evensen om kunstprosjektet vårt Tatt av Heimdal.

Les heile intervjuet her

Tatt av Heimdal er et samarbeid mellom kurator Helga-Marie Nordby og Heimdal Kunstforening. Med performative og relasjonelle strategier undersøker prosjektet Heimdal som sted og identitet. Ett av målene med prosjektet er utvikle kunstforeningen og stedet gjennom deltagelse og aktiv engasjement i våre egne omgivelser. Tatt av Heimdal  vil foregå i flere omganger fram til sommeren 2017. En performancefestival 19.-21. mai 2016 vil markere starten på prosjektet.

Følg med på tattavheimdal.wordpress.com for mer informasjon og oppdateringer!

La deg bli TATT AV HEIMDAL