Medlemsutstilling og kurvfest!

Me ynskjer alle våre medlemmer velkomen til opning av medlemsutstilling og kurvfest torsdag 10. desember. kl. 1900

Me oppfordrar alle som er medlem av kunstforeninga til å bidra til utstillinga.

Innlevering av arbeider føregår i opningstida kl. 12.00-16.00 lørdag og sundag 05.-06. desember. Kvart medlem kan bidra med eitt, to eller tre arbeider. Utstillinga blir ståande til jul, og arbeida kan hentast når kunstforeninga opnar etter ferien.

Me håpar òg nokon har lyst å hjelpe oss med å henge opp utstillinga. Dette er ein strålande moglegheit til å prøve seg på utstillingsmontering!

Medlemsutstilling2014_1
Frå medlemsutstillinga 2014

Etter opninga av utstillinga avsluttar me med ein hyggeleg kurvfest, og me håpar så mange som mogleg har lyst å vere med å lage fest i lag med oss!

Ta med noko godt som me kan sette på eitt langbor. Salat, kjøtt, fisk, kake, frukt, ost, pålegg, snacks eller kva anna de kunne ha lyst å ta med. Alle små og store bidrag blir satt pris på! Drikke til maten medbringes.

Utstillinga kan sjåast til 20.10.15 – Hjarteleg velkomen!