Har du lyst å bidra til Heimdal Kunstforening?

Heimdal Kunstforening søker noen som har lyst å hjelpe oss som:
Vasker
Er du skoleelev, student og skulle hatt litt ekstra penger? Heimdal Kunstforening trenger en som kan vaske hos oss omtrent hver 14. dag og før utstillingsåpninger (ca. 6-8 i året).

Stillingen som vasker er betalt med 200,-/timen.

Innkjøpsansvarlig/kaféansvarlig
Kunstforeningen søker også noen som kunne tenke seg å være ansvarlig for henholdsvis innkjøp av diverse til kunstforeningen og skaffe frivillige til å stå i kafeen vår i åpningshelger.

Som innkjøpsansvarlig er jobben din å kjøpe inn alt fra toalettpapir, vaskemidler og kaffe til vin og blomster til åpninger.

Som kaféansvarlig er jobben din å sørge for at det står frivillige i kafeen i åpningshelger.

Oppgavene er viktige bidrag til å drive kunstforeningen og vi setter stor pris på om noen ønsker et slikt ansvar. Oppgavene som kafé/innkjøpsansvarlig innebærer frivillighet – og de kan selvsagt kombineres.

Vi er en hyggelig og sosial gjeng som driver Heimdal Kunstforening og i åpningshelgene er det virkelig givende å jobbe på huset.

Er du interessert eller har spørsmål? Send en mail til heimdalkunstforening@gmail.com
Send gjerne videre om du kjenner noen som kunne være interessert.

Styret i Heimdal Kunstforening