Café Heimdal presenterer: ”Heimdal i gamledager” med Arnt Rogstad

Tid: Torsdag 21. Mai 2015 kl. 1900

Sted: Heimdal Kunstforening

8444743096_3c024a0cb8_z

I forbindelse med kunstprosjektet Tatt av Heimdal arrangerer vi i Heimdal Kunstforening Café Heimdal. Ønsket med kaféen er å skape en månedlig sosial møteplass i kunstforeningen for lokalmiljøet vårt. Innholdet kan være alt fra presentasjoner, filmvisninger eller opplesninger osv. Målet er å bli bedre kjent med lokalmiljøet vårt både for oss i kunstforeningen og for dere som bor i området – eller er interessert i Heimdal på noen måte.

Vår første Café Heimdal vil ta for seg Heimdals historie gjennom et foredrag av Arnt Rogstad. Rogstad bor på Heimdal og har en sterk interesse i historie.

Det vil bli salg av kaker og kaffe. Så ta turen innom for en hyggelig kveld med foredrag om Heimdal i gamledager. Velkommen!

La deg bli tatt av Heimdal: tattavheimdal.wordpress.com