Utstilling // Marius Amdam

Marius Amdam
25.04.15-07.06.15
Heimdal Kunstforening

Lørdag 25.04 kl. 1300 har Heimdal Kunstforening gleden av å invitere til åpning av utstillinga til Marius Amdam.
Bilete til plakat
Kunstneren er kjent for sine ekspressive og fortellende malerier, og denne utstillingen er intet unntak. Amdam forteller tre ulike narrativer, men som tittelen røper kutter kunstneren vertikalt gjennom de tre og slik skapes det rom for nye narrativer – tre ulike historier som også kan leses som en. Disse kuttene kan sees på som utkiksposter der en ser både fremover og bakover i tid. Slik inviterer han til at publikum kan bli medfortellende.

Amdam har utdanning fra Kunsthøyskolen i Bergen og har deltatt på gruppeutstillinger og har hatt flere store separatutstillinger – blant annet på Trondheim Kunstmuseum. Han har også blitt kjøpt av St. Olavs Hospital, Sør-Trøndelag Fylkeskommune og Norsk Kulturrråd.

Se facebookevent.

Trykk her for å se flere bilder av utstillingen.

Utstillingen står til 07. Juni 2015. Velkommen!

Har du lyst å bidra til Heimdal Kunstforening?

Heimdal Kunstforening søker noen som har lyst å hjelpe oss som:
Vasker
Er du skoleelev, student og skulle hatt litt ekstra penger? Heimdal Kunstforening trenger en som kan vaske hos oss omtrent hver 14. dag og før utstillingsåpninger (ca. 6-8 i året).

Stillingen som vasker er betalt med 200,-/timen.

Innkjøpsansvarlig/kaféansvarlig
Kunstforeningen søker også noen som kunne tenke seg å være ansvarlig for henholdsvis innkjøp av diverse til kunstforeningen og skaffe frivillige til å stå i kafeen vår i åpningshelger.

Som innkjøpsansvarlig er jobben din å kjøpe inn alt fra toalettpapir, vaskemidler og kaffe til vin og blomster til åpninger.

Som kaféansvarlig er jobben din å sørge for at det står frivillige i kafeen i åpningshelger.

Oppgavene er viktige bidrag til å drive kunstforeningen og vi setter stor pris på om noen ønsker et slikt ansvar. Oppgavene som kafé/innkjøpsansvarlig innebærer frivillighet – og de kan selvsagt kombineres.

Vi er en hyggelig og sosial gjeng som driver Heimdal Kunstforening og i åpningshelgene er det virkelig givende å jobbe på huset.

Er du interessert eller har spørsmål? Send en mail til heimdalkunstforening@gmail.com
Send gjerne videre om du kjenner noen som kunne være interessert.

Mvh
Styret i Heimdal Kunstforening