
Vi ønsker velkommen til utstillingsåpning torsdag 4. juni kl.18, alltid gratis inngang.
I år utvider vi vår tradisjonsrike sommerutstilling. Våre kursdeltagere gjennom kursåret 25-26 viser sine arbeider. I tillegg viser vi også arbeider fra arrangementsrekken «Maleglede», et felles tiltak som drives i samarbeid mellom Nasjonalforeningen for Folkehelsen, Trondheim Demensforenng, Kattem Frivilligsentral og Heimdal Kunstforening. Plakatmotivet er et spennende felles verk for deltagerne på «Maleglede»
Ta med familie og venner til en hyggelig kunstopplevelse. Velkommen alle
