Dokumentasjonsutstilling og sommerfest

Vi holder for tiden på å planlegge sommerfest 21. juni sammen med Trollkrem, Lisa Lie og Actually Huizenga, og henger samtidig opp dokumentasjon fra Tatt av Heimdal: Performancefestival 19.-21. mai. Ta gjerne turen innom for å se og ta en kopp kaffe!

Kunstforeningen er åpen torsdag-søndag 12.00-16.00.

Fotograf: Christina Undrum Andersen.

TATT AV HEIMDAL er et samarbeid mellom kurator Helga-Marie Nordby og Heimdal Kunstforening. Med performativitet som metode og strategi undersøker prosjektet Heimdal som sted og identitet. Ett av målene med prosjektet er utvikle kunstforeningen og stedet gjennom deltagelse og aktiv engasjement i våre egne omgivelser. Tatt av Heimdal har mange lag og vil foregå i flere omganger frem til sommeren 2017. Festivalen 19.-21. mai markerte starten på prosjektet.